Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autore, děkujeme za váš příspěvek - vaše barmské ženy.

0 0
možnosti
Foto

Obrovská karma. Já pevně doufám, že ty dva miliony na ni bude ministerstvo financí vymáhat soudně.

5 1
možnosti

R^R^R^

Naše společnost je systematicky rozdělována nejen ruskou hybridní válkou, která zde vytváří alternativní myšlení v nejrůznějších oborech, ale i našimi vrcholnými politiky, Milošem Zemanem, Andrejem Babišem, Tomio Okamurou a řadou dalších politiků. Jejich zvláštní styl řečnění utváří u mne dojem, že prošli specifickou trolí školou v Petrohradu. Nyní je to zvláště podezřelé v parlamentu pro politiky SPD a politiky ANO. Styl diskuse pro oculis je obtížně pro kontraci pravdou.

:-)

2 0
možnosti

...konfrontaci s pravdou!

0 0
možnosti
ZH

Po její reakci na kauzu se ukázalo, že je ještě mnohem hloupější, než jsem myslel. Spadla na úroveň Venezuely. Na druhé straně mě to nijak nepřekvapilo - protože Bureš je se svými kauzami v permanentní personální krizi co se týče jeho spolupracovníků. Tedy není divu, že nemůže najít nikoho schopnějšího.

5 0
možnosti
JF

Jak vidím, zmizel komentář kolegy Bárty a můj komentář k němu. Kvituji, že administrátor stáhl oba a nedostal jsem, zatím snad, ban ani já, ani kolega Bárta. Admine, dík! :-)

1 0
možnosti
PN

P33e97t10r 45N31e87d11v54ě73d

18. 2. 2022 17:46

Zdá se, že to barbarství se zejména projevuje u těch, co mají nejhlasitější projevy o demokracii a morálce. Ti samí používají hesla " všichni to vědí" " vidí" a podobně.

1 2
možnosti
ZH

Mluvit v souvislosti s estébákem a jeho vydařenou partičkou o morálce je plýtvání slovy. Protože on nemá ponětí o tom, co to morálka je.

5 0
možnosti
Foto

Lépe se to snad ani napsat nedá. KarmaR^

5 0
možnosti
MV

popsal jste to presne

dekuju

6 0
možnosti
Foto

bezpečnější je krást v práci toaletní papír.

0 1
možnosti
  • Počet článků 6
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1995x
Dvacátník, student, duší Proevropan, zastánce svobodné společnosti a svobodného diskurzu.

Seznam rubrik